Przewodnik po systemie SCR
SCR, selektywną redukcja katalityczna (Selective Catalytic Reduction) wykorzystuje katalizator do reakcji, w których biorą udział zawarte w spalinach tlenki NOx, przekształcając je w nieszkodliwą wodę i azot, będące naturalnymi składnikami atmosfery.
Aby osiągnąć ten cel, metoda ta wykorzystuje system obróbki końcowej, w którym do spalin dodaje się substancję Diesel Exhaust Fluid (DEF)/AdBlue, bezbarwną i nietoksyczną mieszaninę wody i mocznika.
Cały system zarządzany jest przez zespół sterowania dawkowaniem - Dosing Central Unit (DCU), który jest zintegrowany z modułem zasilania i używa czujnika do monitorowania spalin. Zespół DCU odbiera tę informację i wykorzystuje ją do wyliczenia dokładnej ilości płynu DEF/AdBlue, która musi być dodana do mieszanki.
Działanie systemu SCR ma miejsce na zewnątrz silnika, co pozwala projektantom silnika zoptymalizować proces spalania w celu zmniejszenia zawartości cząstek stałych PM. To nie wszystko co można powiedzieć na temat gwarantowanej, doskonałej wydajności dzięki takim funkcjom jak Engine Power Management (sterowanie mocą silnika).
Zapraszamy na Dni Otwarte 15,16.09.2017
01.09.2017
Zapraszamy wszystkich na Dni otwarte w Rolmax
20.10.2012